torstai 28. helmikuuta 2013

Mustaa ja punaista juhliin








 
Huomenna juhlitaan. Tänään valmistaudutaan. Aamupäivä menikin miettiessä pukua.
Pitkän harkinnan jälkeen päädyin "alustavasti" Guessin mekkoon ja jakun heitän sen päälle.
Apua miten tää voikin olla näin vaikeaa!!

 Mitä enemmän pukuja miettii sen hankalammaksi menee valinta.
Laukku on vieläkin mietinnässä,mutta eiköhän sekin selviä huomiseen mennessä.
 Kynnet sai punaista kestoa yllensä ja huuliin ajatteli sipaista samaa sävyä.
Uudet kengät sain tänään postista.
Ihana kun netin syövereistä löytyi kauppa joka myy korkokenkiä kokoa 34.
 -
Juhlien pukukoodina on tumma puku,joten etiketin mukaan mennään.
Toivottavsti asu on sen mukainen.

Ihanat juhlat tiedossa. Me otamme ilon irti ja nautimme vapaasta!

Iloista iltaa teille ihanaiset!!

10 kommenttia:

  1. ihanat vaatteet oot juhliin valinnut. Vinkkaatko mulle, mikä on tää kyseinen kauppa, nimittäin minijalkaisena niiin vaikia löytää korkkareita siis sopivia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minijalkaisen on tosiaan vaikea löytää sopivia kenkiä,liian vaikea! :)
      täältä löydät: http://www.pienellenaiselle.fi/nettikauppa/
      Laadusta en tiedä,nämä on ekat jotka tilasin. Monenlaisia löytää tuolta ainakin.

      Poista
  2. Ihana ihana kuva, missä olet peilin edessä! Nauttikaa juhlasta ja toisista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nautitaan juhlista ja toisistamme,lupaan sen! <3

      Poista
  3. Voin lämpimästi suositella tuota nettikauppaa! Se pelasti minut viime kesänä kenkäkriisiltä. Siskoni häät lähestyivät ja olin kuvitellut löytäväni kengät ihan tavallisesta kenkäkaupasta. No en löytänyt ja paniikki iski. Onneksi löysin tuon nettikaupan ja tilasin muutaman parin kenkiä. Kengät tulivat, mutta ne eivät istuneetkaan jalkoihini. Häät olisivat jo samalla viikolla ja en ollut varma ehtisinkö vaihtaa kenkiä toisiin. Laitoin "Apua" sähköpostia nettikaupan pitäjälle ja en olisi ikinä kuvitellut saavani niin hyvää palvelua. Olin aiemmin lähettänyt jalkani mitat ja hänellä oli kuulemma saman kokoinen jalka kuin minulla. Hän meni vielä samana iltana varastolle sovittamaan omiin jalkoihinsa(!) minulle sopivia malleja ja laittoi listan heti sähköpostitse minulle, josta valitsin 5 paria, jotka hän lähetti minulle samantien. Siitä satsista löytyi täydelliset juhlakengät minulle ja myös tyttärelleni! Laskun kengistä hän laitteli vasta myöhemmin, kun olin palautellut muut parit.
    Tulipa nyt vähän pitkä sepustus, mutta oli ihan pakko hehkuttaa loistavasta asiakaspalvelusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kva kuulla!! Mä niin innostuin kun löysin kyseisesn puodin,kerrankin tyylikkäitä kenkiä meille pieni jalkaisille :)

      Poista
  4. Kiva style! :) ja kengät on ihanat! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kengät! Täytyypä käydä heti kurkkaamassa. Pienijalkaisena on mahdottomuus löytää korkkareita.Kiitos siis vinkistä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! Tätä ilosanomaa on hyvä jakaa kun tietää miten vaikea sopivia korkkareita on pieni jalkaisen löytää.

      Poista